poniedziałek, 1 grudnia 2014

Waytomaster i kilka szkiców na pociechę

Ostatnio mój były współlokator zaangażował się na dobre w swój projekt pomagający przy nauce języka: http://waytomaster.com (już testowane i polecane przeze mnie). Problem wystąpił przy wyglądzie strony głównej, ponieważ wyglądała dość ubogo - więc tu wkroczyłam ja, ze swoimi śmieszkowymi, prostymi obrazeczkami, które jednak fajnie przykuwają wzrok.




To w sumie był fajny minikurs kreatywności, bo niby jak zilustrować wrzucanie napisów do systemu? : D

***

A poza tym pomyślałam, że umieszczę tutaj też moje szkice, które w ostatnim czasie narysowałam w ramach ćwiczeń lub koszmarnej nudy.





2 komentarze:

  1. ale pięknie :D
    W czym zacząć malować na komputerze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czymkolwiek chcesz, ja do tabletu dostałam Photoshop Elements i imho jest wystarczający. Niektórzy też używają PaintTool SAI.

      Usuń