sobota, 5 października 2013

Kiedy zaczyna się mature content?


Wrzucając tę pracę na deviantarta zastanawiałam się, czy goła pupa z półprofilu to już coś, przed czym należy ostrzegać widzów czy może jeszcze nie. Na wszelki wypadek zaznaczam warningi, ale do dzisiaj rozkminiam sprawę. Dla tych, którzy jeszcze nie spotkali się z moim spamem: jest to okładka do nowego webkomiksu http://osmypasazer.blogspot.com/, gdzie ostrzeżenia dodam dopiero z nadejściem cycków. Czyli już niedługo.

Dawno nie było gifa, a że tym razem uczciwie zapisywałam etapy od początku do końca, to wrzucam z przyjemnością:


7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się światło w tej pracy. Z pupą trochę gorzej, przy takim wygięciu kręgosłupa chyba powinna mniej się załamywać u podstawy. Ale może za mało gołych tyłków widziałam, żeby się wypowiadać. No i co te włosy robią, z jednej strony takie, z drugiej śmakie ;P Palce pasażera kojarzą mi się z pajęczymi nogami, co jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie narysuję czegoś związanego z pająkami, szukanie refek by mnie chyba zabiło...

      Usuń
  2. Wszyscy się pupy czepiają, a nikt jeszcze nie zauważył, że pani ma jedno oko. </3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się osobiście cała praca bardzo podoba. Ma głębię i to co co przykuwa uwagę. Ponadto zdecydowanie widać tu komiksowy charakter pracy. Czekam na więcej i dzięki za projekt krok po kroku, bo bardzo ciekawie coś takiego zobaczyć.

    Pozdrawiam!
    zielonapapuga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście jestem całkiem zadowolona chyba tylko z lineartu, ale lepiej coś robić i popełniać błędy niż nie robić nic. Kolejne arty będą lepsze! : )

      Usuń
  4. Kiedy zaczyna się dla mnie mature content - wtedy kiedy praca przekracza granice dobrego smaku i nie chciałabym jej widzieć. Bo czy coś, co jest piękne, wygląda ładnie, jest sztuką, a pokazuje jednocześnie cycek, tyłek lub bógwiecojeszcze jest złe i deprawujące? Od podstawówki oglądamy w książkach zdjęcia antycznych rzeźb - na nikim to nie robi wrażenia, jeśli pokazane jest ze smakiem. No chyba, że ktoś by mi zaserwował jedynie zdjęcie/rzeźbę/obraz przedstawiający jedynie krocze - nie wiem czy byłabym zachwycona.
    Także mature content tylko wtedy, kiedy jest to dla mnie obrzydliwe, bo to trochę hipokryzja, gdy kawałek cycka jest ocenzurowany, a antyczna rzeźba już nie.

    Tyłek troszkę dziwnie podniesiony, łagodniejsze przejście linii zrobiłabym tam, gdzie tyłek łączy się z tylnym udziskiem.
    Poza tym podoba mi się, to kwintesencja Twojego stylu. Może czasami próbuj trochę od niego odejść, poszaleć, stworzyć coś w wolnej chwili w innym, zupełnie nie Twoich stylu, kresce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odniesienie się do mojego pytania! : ) Póki co rozwiązywałam ten problem na zasadzie 'mam wątpliwości? dam ostrzeżenie'.

      Z tym innym stylem fajna sprawa - na okładce do komiksu nie mogłam sobie na to pozwolić, bo dobrze, gdyby całość była tak spójna jak tylko się da. Poprzednia praca z pastelowym chłopcem była dla mnei czymś nowym i bardzo dobrze się bawiłam.

      Usuń