poniedziałek, 18 lutego 2013

Kreski nocną porą

Nocną pora, jak zwykle zresztą.

1. Postanowiłam założyć fanpage, który będzie powiadamiarką rysunkową: Revv rysuje

2. Powoli szykuje mi się bardziej high quality, krótki komiks sci-fi, do którego scenariusz pisze moja imienniczka. Póki co poćwiczyłam hipotetyczną, nową kreskę dla Tak bardzo źle:


3. Cały dzień słucham durnej piosenki na yt "Robot Pirates" (która jest tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=-XLgpReEkLc ) i uznałam, że muszę zaprojektować nadruk do koszulki, która mi się od teraz marzy. Prosta wektorówka:

4. Z pierdół rysowanych na kolanie mam jeszcze coś takiego:


6 komentarzy:

  1. Stwierdzam, że nowa kreska jest fajna i możesz się przerzucać

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulkę zamawiam jakby co. A kreska dobra, bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje postaci dalej nie mają nosa

    OdpowiedzUsuń
  4. A co z 30 day drawing challenge?
    Miałam nadzieję że wytrwasz! :D
    Można liczyć na ciąg dalszy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, tylko nieregularnie. W marcu powinno bardziej ruszyć. ; )

      Usuń